vineri, 2 mai 2008

Mai 68
Anul 1968 nu a însemnat doar revolte şi lupte de stradă, primăvara de la Praga, intervenţia trupelor Tratatului de la Varşovia în Cehoslovacia, asasinarea pastorului Martin Luther King, războiul din Vietnam. Lumea continua să să se distreze, să se îmbrace la modă, să-şi cumpere gadgeturile zilei. Şi nu erau puţine, oricât ne-ar părea acum de ciudat. Aşa că vă propun câteva imagini despre moda, obiectele şi echipamentele din epocă. Cu precizarea că este prezentat şi primul chip Intel. Atunci a început revoluţia IT.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Mă uitam la pozele cu minijupistele autentice de atunci - eh, şi femeile aveau alt gust pe atunci- şi m-am luminat: zeusu' e un nostalgic.De aia vrea el minijup la Cotroceni.

Anonim spunea...

Păi dacă le vezi şi le faci pe toate la timpul lor, nu ai cum să nu fii nostalgic! Numai că în invitaţia aia era o greşeală de traducere! Noi l-am dat dracului de cod de protocol! Am unul pe acasă, de pe vremea lui Maliţa. Poate i-l fac cadou lui Avramescu!
Dar aştept cu nerăbdare o invitaţie de genul: buricul gol ar fi o încântare, sau culoarea tanga obligatoriu roşie!

Anonim spunea...

superbe imortalizari, si nu ma refer doar la eternul feminin. E un parfum de epoca in ele care s-a dus, se simte ceva ce am pierdut si nu mai regasim.

Anonim spunea...

Ai dreptate, Karakas. Să-ţi spun drept, modelul ăla de casetofon l-am avut şi eu. Era un Philips, şi a văzut multe la viaţa lui! Că funcţiona şi cu baterii! L-au fabricat şi polonezii o vreme, că delocalizarea n-a inventat-o Nokia! Numai că tehnica vest nu se pupa cu cea din Est, adică nu suporta prea bine casetele ORWO.

Anonim spunea...

Ce nostalgii avem, după lucruri atât de recente. Mi-e dor să-mi fie dor de vremuri mai vechi încă. De o preumblare cu quadriga pe Via Gentile. De sun spectatum veninut, veniunt spectentur ut ipsae la Circus Maximus...

Anonim spunea...

Vine ea şi vremea aia! Că pe criza asta de petrol... Iar circul, mare sau mic, e o constantă a umanităţii.

Anonim spunea...

Excelenta retrospectiva, mai ales pt cei care cunoastem acea epoca de frumoasa razvratire doar din lecturi. Apropo, nu stiu daca ati vazut suplimentul dedicat de Le Monde anului '68, sub titlul Revolutions. Mi se pare foarte bine facut.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...