miercuri, 3 decembrie 2008

Bine e să fii vedetă!
Dacă eşti vedetă, ce-ţi mai trebuie minte! Şi dacă dă Dumnezeu şi ai doi-trei neuroni, trebuie musai să te mândreşti cu ei, purtându-i la vedere! Cele două personaje penibile, din poza de mai sus, pe care am luat-o de la Moş(mulţumesc!) sunt de un penibil crunt! Lipsa de pudoare e scuzabilă, până la un punct. Ei au trecut de punctul ăla! Aştept reportajul propus de Oţil, de la o partidă de sex cu Răduleasca, dacă se poate transmis în direct, la o oră de maximă audienţă, în loc de tocşou politic. Că prea mare diferenţă de conţinut n-ar fi!
Conducerea Antenei 1 nu are nimic de zis? Oţil oricum are o emisiune-bordel, nu se pune problema. Dar Răduleasca face o emisiune dedicată, ca public -ţintă, familiei. După o astfel de "aventură", cu pozele de rigoare, era zburată din schemă de orice televiziune care se respectă şi-şi respectă spectatorii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce voiam sa va spun e ca as aprecia mult si ar fi o cinste daca m-ati updata in blogroll la www.moscalifar.eu , ( in wordpress am inchis ) . Multumiri si toata consideratia.

N. Raducanu spunea...

Citez cu acesta ocazie din Apocalipsa lui Ioan 2.20-22 :
"Dar iata ce am impotriva ta: tu lasi ca Iezabela, femeia ceea care se zice proorocitza, sa invete si sa amageasca pe robii Mei, sa se dedea la curvie. I-am dat vreme sa se pocaiasca, dar nu vrea sa se pocaiasca de curvia ei. Iata ca o voi arunca bolnava in pat si celor ce preacurvesc cu ea, am sa le trimit un necaz mare, daca nu se vor potoli de faptele lor"

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...