duminică, 1 martie 2009

De mărţişor
E 1 Martie. Convenţional, începutul primăverii calendaristice. Urmează şi cea astronomică, peste vreo trei săptămâni. Un mic amănunt: anul ăsta, cel puţin aici, în Bucureşti, iarnă am avut într-o dimineaţă. Acum vreo săptămână. În anii trecuţi iarna ne mai răsfăţa cu un viscolaş, cu un geruleţ, ceva. Anul ăsta nici măcar o gripă nu ne-a adus aminte că e iarnă. Aşa că vă prezint mai jos amintirile mele din iarna asta, sub formă de poze, evident. Iar aici găsiţi o călătorie imaginară în iarna altora.

Şi la aşa iarnă, aşa vestitori ai primăverii! Nu glumesc! Când o să vedeţi pe străzile Bucureştilor Ferrari, Bentleyuri decapotabile, Lamborghini, Rollsuri, să fiţi siguri că a venit primăvara. De la Piaţa Victoriei la Arcul de Triumf am dat azi, în trei minute, peste una bucată Ferarri, roşu, evident, una bucată Bentley decapotabil, alb-bejuliu, evident, şi peste una bucată Lamborghini cam prăzuliu, numai bun să-l pască vaca! Merţanele AMG şi Porscheurile nu se pun la socoteală! Sunt turme! Proprietarii acestora din urmă trebuie că merg la psiholog, pentru a-şi obloji frustrările şi sentimentul de inferioritate!

Cititoarelor mele un sincer "La Mulţi Ani!"

4 comentarii:

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Asemenea si o primavara frumoasa!

Lilick Auftakt spunea...

Multumim pentru martisoare! :)

Anonim spunea...

Si eu mă alătur doamnelor ... cu mulţumirile... pentru că, în Moldova, femeile dau mărţişoare bărbaţilor...

Anonim spunea...

Bentley nu cunosc.
Ferrari şi Lamborghini, imi plac.
Am văzut că anul acesta s-a purta la maşini culoare untului şi forme molatece...

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...