sâmbătă, 27 iunie 2009

Ford 427 Cobra Shelby

Mai multe fotografii aici.

2 comentarii:

Dorin spunea...

Buna ziua. Acesta este primul meu comentariu pe blogul dumneavoastra, desi v-a citesc blogul de multa vreme.
m-am decis va scriu acum deoarece mi-a atras atentia acest post. De cateva zile sunt in Frantam in Nancy. Am gasit aici intr-un showroom aceasta masina, Ford 247 cobra (nu stiu daca este shelby sau nu). Era duminica si era inkis showroomul, dar am facut cateva poze prin geam. Masina seamana, sunt cateva mici diferente (culoarea, stikerele...). Daca vreti ve le-asi putea trimite.
De asemenea pe aeroport in frankfurt era pusa la display un mercedes 190SL (nu ma pricep prea bine la masini, dar din cate mi-am dat seama asta era). Acesteia am reusit sa ii fac mai multe poze, din mai multe unghiuri.
Daca va intereseaza v-asi putea trimite pozele (macar o parte din ele, deoarece aici am net doar la munca si nu imi permit sa pierd prea mult timp cu uplodatul de poze). Hmm, cand am vazut masinile kiar ma gandeam ca v-ar placea si dumneavoastra, de asta le-am si facut poze.
Numai bine.

Constantin Gheorghe spunea...

Dorine, dacă poţi, ai aici o adresă de mail: gheorghectin@gmail.com Mulţumesc!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...