joi, 23 iulie 2009

Fi-ne-ar obiceiul!

Nu-mi place să vorbesc despre problemele mele, deşi uneori îmi mai scapă unele lucruri. Dar azi mizeria din sistemul de sănătate a primit drept moţ această reţetă, în care Guvernul de toată jena care se face că ne conduce prin criză spre limanul salvator face reclamă pe formularele de reţetă unui program destinat pensionarilor.
Cum pizda mă-sii îşi închipuie papiţoiul ăla de vinde Ferarri că un bătrân de 78 de ani, recte maică-mea, poate alerga pe vipia asta juma' de Bucureşti pentru a-şi lua medicamentele pentru diabet? Ba nu au farmaciile contracte cu o anumită casă de asigurări de sănătate(n-am înţeles de ce marile reţele nu fac contracte la nivel de reţea, ci farmacie cu farmacie, şi fiecare face cum vrea), ba nu au medicamentele, că sunt blocate de nu'ş ce ordin al ministerului, ba nu au toată cantitatea, ba au alte concentraţii. Am consumat o baltă de benzină, până ce o farmacistă a găsit restul de pastile care-i lipseau la o altă farmacie, şi m-a trimis cu un bon acolo.
Sunt curios: cine o tipări reţetele astea? Şi care e parandărătul? Nu ne mai vindecăm!

Un comentariu:

geomarz spunea...

Banii pentru reţete gratuite sînt recuperaţi de la casa de asigurări în funcţie re releaţiile pe care le are farmacista şefă a famaciei cu cineva de la casă. ALtfel, NU ia nimic ani de zile...
Foarte limpede, nu ?

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...