luni, 28 septembrie 2009

Rezumatul zilei pe înţelesul pulimii

Cum şi eu fac parte din pulime, fiind şi mai greu de cap, am încercat să-mi explic pe scurt tot circul de azi,(bine, ziua nu s-a terminat, dar ce dracu' s-ar mai putea întâmpla în politica românescă la ora asta, decât nişte chiolhanuri cu pretenţii de "negocieri"?), că n-am nervii atât de tari s-o iau pe îndelete.
Aşadar, Marele Machitor s-a sculat azi cu faţa la cearceaf, dovadă că fie ficatul îi protestează tot mai des, fie că trebuie să mărească doza. Şi şi-a adus aminte că are neşte alegeri de câştigat, lucru fără de care multe belele îl aşteaptă la cotitură. Dar cum poţi câştiga alegerile cu unul ca Boc premier, cu o criză cât casa pe cap, şi mai ales fără un ministru portocaliu la conducerea departamentului care se ocupă de organizarea alegerilor? Aşa că trimise după Boc cel Mic şi Tâmp.
"Băi Boc, recunosc, prostia se plăteşte, eu i-am adus pe pesedişti la guvernare, eu îi scot, şi-l pun pe Buldog la interne, că-i de-al meu, consumator fruntaş, cu ficat-martir! Dar cum îi dau afară?
"De unde să ştiu eu, sefu'?"
"Păi, dacă tot am zic că-s un preşedinte jucător, o să mă joc puţin cu nervii pesediştilor, să-i fac o bucurie prostănacului. Ia dă-le tu mutarea în plic! Zi-le să-l schimbe până mâine pe Nica! Să vedem ce iese. Poate pleacă singuri, să-i arătăm cu deştu' că sunt iresponsabili şi să le punem şi criza în cârcă."
"Bine, şefu', am înţeles! Îl dau afară. Dar dacă nu vrea să iasă? Ce facem mai departe?"
"Cum nu vrea să iasă?"
"Uite aşa, nu vrea să iasă!"
"Nu mă interesează, îi dai pe toţi afară!"
"Şi cum guvernăm?"
"Vezi că bozgoru' abia aşteaptă să intre la guvernare!"
"Păi, nu ne ajung doar voturile lui."
"Mă, tu te-ai dat cu pesedeii! Executarea!"
"Bine, sefu', şi după asta urmez eu? Că umblă vorba în târg..."
"Hai mă, tu aşa mă ştii pe mine? Nerecunoscător?"
"Sigur n-o pui pe Elena în locul meu? Am şi eu demnitatea mea."
"Să fii sănătos! Hai pa, că mă cheamă datoria!"
Şi o luă agale către budă, lăsându-l pe Boc perfect nedumerit: îl schimbă sau nu cu Fecioara din Pleşcoi?
Criza mai poate aştepta. Distracţia, înainte de orice! O filosofie sănătoasă, într-o ţară ca a noastră!
PS: şi ce distracţie e aia fără focuri de artificii? Băune nişte unii deasupra blocului meu, de zici că-i la Revoluţie! Aşa de repede sărbătoresc oranjgutanii victoria asupra tiranului din Kiseleff?

Un comentariu:

Anonim spunea...

domnilor ori il votam toti pe vadim ori ne ducem dracului

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...