sâmbătă, 31 octombrie 2009

Leapşa pe lăudate

Prietenul Mordechai îmi transmite o leapşă, prospăt primită din partea unui mogul iubit şi admirat de Marele Machitor. E vorba despre Dan Voiculescu.
Sigur, îmi face plăcere să văd că oamenii apreciază ceea ce fac. Doar că nu mă consider un bun condei. Scriu corect şi mă exprim inteligibil. Sigur, ţinând cont de ceea ce se întâmplă prin blogosferă, unii cred că aş avea ceva calităţi. Nu prea cred că merit laudele lor.
Sigur, îmi place să fac asta. Fiind un leneş de felul meu, mă oblig să-mi scriu porţia zilnică de postări. E un bun exerciţiu de disciplină.
Poate pe unii îi plictiseşte faptul că abordez cu precădre subiecte politice şi economice. Dar nu-mi face plăcere să vorbesc prea mult despre mine. Sunt, vorba lui Mordechai, un ursuz. Şi un ursuz banal, recunosc. În viaţa mea nu se întâmplă nimic excepţional.
Acum, revenind la leapşă, doi sunt oamenii pe care nu îi ratez: Mordechai şi Vlad Petreanu. Au calităţi de scriitori, şi ar trebui să se ia şi mai mult în serios decât o fac. Turambar este a treia propunere. Are o inteligenţă şi o cultură de invidiat. Are nevoie de ambele, pentru a înţelege ce-i spun sondajele! A patra propunere este blogul "trenduri economice". Ştiu doar că pe autor îl cheamă Dan. Şi atât. Este un bun analist al fenomenului economic, cu o viziune globală asupra lucrurilor. Şi, în fine, este doamna Verona.
Bănuiesc că, într-un fel sau altul, leapşa asta n-are cum să-i rateze!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Baiatul de la trenduri economice scrie bine dar cei care s-au adunat acolo la comenturi sint din noile generatii plici pacalici cu crierul spalat. Astia strica blogul. In locul lui ii stergeam pt ca-i deruteaza pe cei deschisi sa inteleaga ceva.

Anonim spunea...

M-am uitat pe blogurile respective si am constatat doar ca oblio are multi frati la romani cel putin. Esti peste ei cu mult!

Lucia Verona spunea...

Mulţumesc, am preluat leapşa.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...