vineri, 16 octombrie 2009

Ochii pe Pulea Vodă ca pe butelie!

Asybaris îmi recomandă călduros să-l ignor pe Pulea Vodă, cu argumentul, raţional, că reclama negativă tot reclamă e. Şi-mi spune că ar fi cu mult mai bine dacă n-aş mai pomeni de el. Întrebarea este: chiar poţi ignora nebunul? Mai ales după delirul de aseară, de la B1 Tv!
Vouă nu vi se face frică auzind astea: "Va fi referendum cu toată opoziţia Parlamentului, pentru că nimeni nu-mi poate lua din mână stiloul să semnez decretul. Cu aviz pozitiv sau negativ al Parlamentului, sau fără aviz, voi semna decretul la momentul pe care-l consider potrivit, cand am epuizat timpul cât pot să aştept Parlamentul."? Cine îmi garantează că Pulea Vodă n-o să zică, învins fiind în alegeri: "Eu nu mă dau dus de la Cotroceni. Nu-mi ia nimeni ştampila din mână"? Cine îmi garantează că nu se lansează într-o aventură periculoasă pentru ţară? De exemplu, să găsească pretexte să aresteze lideri ai opoziţiei, să le însceneze cine ştie ce mizerii? Să ridice categorii sociale unele împotriva celorlalte?
Aşadar, dacă ar fi un simplu nebun, poate l-aş trece cu tăcerea. Dar e şeful statului, are sub control serviciile secrete, procuratura, armata chiar. Are destui fanatici numiţi de el în sistemul instituţiilor de stat, care pierd dacă Pulea Vodă pierde alegerile. Nu e nici de glumă, nici de ignorat. Aşadar, ochii pe Pulea Vodă ca pe butelie!

3 comentarii:

Darius cel Tulbure spunea...

Se pare că băsescu a comis-o din nou. Ameninţă Parlamentul. Până unde merge nesimţira acestui căcat? Bine spui tu să stăm cu ochii pe el ca pe butelie.

Béranger spunea...

Sper ca Băsescu şi madam Udrea să aibă soarta pe care au avut-o Benito Mussolini şi Clara Petacci. Iar jigodii precum Videanu, Berceanu, etc. ar trebui să putrezească la ocnă.

Béranger spunea...

Nea Caisă a zis la RRActual că dacă nu se acceptă două propuneri de prim-ministru, el poate să dizolve parlamentul a doua zi după alegeri, chiar dacă noul preşedinte n-a apucat să depună înjurământul, dacă au trecut 60 de zile! Că la muşchii lui, interpretează cum îl taie capul! Cică a înţeles că nu poate dizolva parlamentul în ultimele 6 luni de mandat, DAR exact a doua zi după alegeri este "în exerciţiu" cumva "în depăşiri", deci poate să interpreteze Constituţia cum vrea mucii lui!

Cum să nu-ţi doreşti să-l calce vaporul în casa liftului pe cretinoidul ăsta?

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...