duminică, 25 octombrie 2009

Variaţii pe o temă dată

Să recapitulăm: Geoană=Iliescu, Antonescu=Iliescu, Oprescu=Iliescu. Aşa ne spune Pulea Vodă, aşa repetă ca nişte papagali Fecioara din Pleşcoi şi un Cotoi. Asta seamănă a construcţie de alibi, în cazul în care unul dintre cei trei i-o trage, lucru pe deplin posibil şi dezirabil! "A, păi nu m-a învins Geoană(Antonescu, Oprescu), m-a învins tătucul sistemului ticăloşit, Ion Iliescu! Eu cu el am luptat, nu cu pigmeii ăştia!"
Acum, inevitabil, o să asistăm la o serie de variaţii pe tema dată. Oprescu şi Antonescu au să zică despre băsescu acelaşi lucru, că e egal cu Iliescu, apoi au s-o ia cu mogulii, după moguli cine ştie ce mai inventează onor candidaţii. Inevitabil o să auzim despre KGB(ăsta n-a lipsit în nicio campanie, din 1990 încoace), despre Mossad, despre CIA, despre masoni(mai ales despre ei!), despre neocriptopostcomunişti, fesenişti, coaliţia 322, suspendare, şi altele de acest gen.
Ar fi comic, dacă n-am trăi periculos, în miezul unui ev aprins de criză, cu un şomaj rampant(trebuie să mă dau şi eu cult, nu-i aşa?), cu un stat care abia îşi mai trage sufletul şi cu un guvern demis, care administrează "trebile" portofelului lor, al miniştrilor şi al cercurilor de interese portocalii, şi cu nişte cetăţeni tot mai năuci şi mai lipsiţi de orizont. Şi de speranţă...

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...