miercuri, 18 noiembrie 2009

Bâlciul deşertăciunilor

Dileală totală! Aşa ceva este inimaginabil! Nici până în acest moment nu s-a stabilit formatul confruntării televizate de diseară. Pentru că, de fapt, TOŢI vor să trişeze. băsescu ştie că va fi muşcat rău de cur. I-ar conveni doar cu Geoană şi Antonescu, pentru că amândoi l-ar face afiş pe Geoană. Geoană nu e nici el venit cu pluta, şi a mai introdus doi în ecuaţie: Hunor şi Oprescu. Bun, vor fi trei tari în clonţ, deci totul va degenera, şi nu va avantaja pe nimeni, sau, eventual doar pe Geoană. Din motive care îmi sacapă, au intrat în prima grupă valorică şi CVTudor, şi Jiji. Fapt care i-a isterizat pe Crin şi pe Pulea Vodă, Vadim fiind moartea dezbaterilor!
Totul se va termina, probabil, într-o inimaginabilă şi uriaşă păruială, pentru că acum sunt contestate şi televiziunile, şi moderatorii. băsescu nu-l vrea pe Hurezeanu şi nu vrea A 3. Pe Hurezeanu, pentru că de la o vreme are buze reci, A 3 pentru că i-o dă în freză şi-n sculare, şi-n culcare!
Orice om cât de cât normal la cap, care vede acest bâlci al deşertăciunilor, are o singură întrebare: "ăştia ne conduc pe noi?" Şi o singură obsesie: să fugă cât mai departe de România, o ţară care nu mai are nicio şansă. Cinci ani cu băsescu au fost suficienţi pentru a strica tot ce-am construit după 1989. Nici celui mai mare duşman al României nu-i reuşea ce i-a reuşit lui băsescu. Nu ştiu când şi dacă vom mai reuşi să fim o naţiune, şi nu doar o turmă de animale, gata să se sfâşie, indiferent de consecinţe.
Cretinii care cred că imaginea, ambalajul, sunt mai importante decât conţinutul pot fi mulţumiţi: au primit ce-au meritat. Şi noi am primit ce merităm: nu ne-am apărat interesele, lăsând pe alţii să aleagă în locul nostru. Acum e deja prea târziu să mai schimbăm ceva. Tot ce putem spera este să limităm pagubele.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce-mi scrie un roman din italia:

Cum ma plimbam eu astazi pe strazile infinite ale italiei…cu gandurile scufundate in meandrele actualei crize economice care incearca sa ma sufoce pe zi ce trece,privirea imi este atrasa de un afis colorat lipit pe un picior de viaduct…nu era vorba doar de poza de pe acel afis ci si de ceva care mi se parea familiar…mai merg ceva timp cu incercand sa pescuiesc ceva asemanator…si deodata…incremenesc cu piciorul pe frana…sute injuraturi si degete ridicate spre cer imi sunt adresate instantaneu…dar eu raman siderat cu masina oprita in mijlocul drumului…dupa ce ma dezmiticesc trag masina pe dreapta…si ma indrept spre “minune”…nu e nevoie sa ajung pana acolo…de pe stalpul de electricitate aflat pe marginea drumului imi ranjea chipul lui…ati ghicit…Traian Basescu…Fratilor! toata Padova si provincia este plina cu astfel de afise…am crezut ca inebunesc…inca nu mi-am revenit…e ceva incredibil…

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...