duminică, 22 noiembrie 2009

Cuşca şi biciul dresorului?

Cred că s-a mers deja prea departe cu isteria "fraudării alegerilor! Ciocan e mai des pe ecran decât cei de la BEC! Iar în ţară e atmosferă de stare de asediu! Filtre la intrarea şiu la ieşirea din oraşe, vreo şase mii de vehicole controlate, poliţişti peste tot! Mai pot fi considerate libere alegerile de azi, care de desfăşoară în atmosfera asta de tensiune şi de suspiciune generalizată?
După două decenii de democraţie, începem să ne întoarcem de unde am plecat? N-am învăţat nimic în anii ăştia? Nu mai avem încredere unii în ceilalţi? Nu ne mai place libertatea? Avem nevoie iar de cuşcă şi de biciul dresorului?

2 comentarii:

Unknown spunea...

Dragă domnule Constantin...
...de fapt, ce rost are să mergem la vot?!
Am fost şi eu preşedinte de secţie de votare şi am văzut cum se fraudează votul, legal, elegant şi fără remuşcări.
Ce rost are votul meu, când sunt alţi 1000 care votează pe lângă mine anapoda, motivaţi de 5 lei, sau de un mic şi o bere, sau de un kil de făină şi de un litru de ulei?
Părerea mea e că dreptul de vot ar trebui dobândit printr-un examen, ca şi carnetul de şofer, candidatul făcând dovada că ştie cum stă treaba cu viaţa politică. Şi atunci n-ar mai fi nevoie de filtre antifraudă şi nici mateloţii beţivi nu s-ar mai încumeta atât de uşor să se înscrie la postul de cârmaci al Titanicului românesc. Părerea mea, vorba d-lui Văcăroiu.

Anonim spunea...

poate te intereseaza!

http://money.cnn.com/2009/11/19/news/economy/debt_interest/index.htm

http://www.brillig.com/debt_clock/

http://www.creditcards.com/credit-card-news/credit-card-industry-facts-personal-debt-statistics-1276.php

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...