vineri, 22 ianuarie 2010

Instantanee de iarnă cu "duda"

Tot nu mi-am cumpărat cameră foto. Şi pe praful ăsta nici nu văd o perspectivă în domeniu. Mă mulţumesc cu acelea de pe telefon. Fotografiile de aici sunt făcute cu "duda". Care, deşi are tot 2 MP, ca şi aceea de pe Nokia, am impresia că are un senzor mai mare, ca suprafaţă. Ceea ce, cred eu, se vede în calitatea imaginii. Duda mai are o facilitate: un zoom X 5(mai mult ca sigur digital), care permite, totuşi, să te joci puţin.
Nu sunt primul care se plânge de calitatea, mai mult decât mediocră, a camerelor folosite de Nokia. În schimb, spre deosebire de dudă, are o interfaţă extrem de simplă: pur şi simplu copiază automat fotografiile noi pe care le găseşte în aparat, crează un folder şi-l defineşte el, ceea ce duda nu face. De fapt duda foloseşte o interfaţă Roxio(nu ştiu cine sunt indivizii), care este neprietenoasă, ca să zic aşa.
Oricum, e o varză prin sistemele de operare ale telefoanelor aşa zis "inteligente", că te apucă durerea de cap! Aşa că îl înţeleg pe flăcăul ăsta, care, pe deasupra, e calificat să-şi dea cu părerea.

4 comentarii:

Mai bine doi spunea...

Buna ziua. Va rog sa imi trimiteti adresa de e-mail pentru a va putea contacta. Va multumesc!

Constantin Gheorghe spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Lucia Verona spunea...

La mine Roxio e softul pentru făcut CD-uri şi mi se pare foarte uşor de folosit. Dar la "dudă" o fi altfel.
Oricum, pozele sunt bune!

Constantin Gheorghe spunea...

L-am avut instalat pe Dell, mă enerva şi l-am şters. Poate de aici "nepotrivirea". Oricum softul Nokia este mai bun în cazul descris de mine. E mai prietenos.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...