sâmbătă, 27 februarie 2010

Mulţumesc subiectivităţii juriului!

Scriu cu oarecare întârziere despre verdictul juriului animat de doamna Lucia Verona, care şi-a propus, într-un mod pe cât de simpatic, pe atât de original, să facă nu atât ierarhii, ci doar o oarecare ordine, evident, relativă, în haosul din blogosfera noastră. Ordinea, vădit subiectivă, nu poate strica nimănui. Dar nici prea multă ordine(aici, şi doar aici!) nu e de dorit, pentru că se duce dracului farmecul!
Mulţumesc deci subiectivităţii juriului, care m-a găsit vrednic de titlul de cel mai antibăsescian blogăr(ceea ce, deşi nu mi-am propus cu program, mi-a reuşit de minune, nu-i aşa Pulimea Voastră?), dar şi de cel mai bun comentator politic. Aici subiectivismul juriului a fost, trebuie s-o recunosc, maxim! Pentru Dumnezeu, suntem 22 de milioane de comentatori(pentru că până şi plânsul unui plod este un comentariu politic!)! De ce tocmai eu?
E momentul să-i felicit pe toţi cei laureaţi(se poate spune aşa? Cred că e momentul să-mi fac abonament la Diacritica!) şi să le urez noi succese pe ramură! Pace vouă! Ne vedem la şpriţ, dacă nu intervin evenimente extraordinare şi plenipotenţiale!

4 comentarii:

samantha spunea...

Felicitari, sinteti un comentator politic cu har, intr-adevar.

Subscriu la acest punct de vedere, fara subiectivism!!!

Eu,pur si simplu, va citesc cu interes :).

Lucia Verona spunea...

Într-o lume plină de "deontologi", o doză de subiectivism asumat devine chiar necesară.
Felicitări, sper să ne vedem vineri la Casa Scriitorilor!

Valerius spunea...

Felicitări ! Mă bucur pentru recunoaşterea meritelor. Ţineţi-o tot aşa.

Lilick Auftakt spunea...

Aveti si din partea mea un mic premiu (am promis ca ofer ceva celor care vor castiga categoria "cel mai anti-basist blog). Sper sa ne vedem la lansarea Luciei sa vi-l dau. :)

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...