marți, 11 mai 2010

E loc de o veste şi mai bună

Luptând cu talibanii în lanul de maci
Dacă noi nu avem grijă de militarii noştri din Afganistan, uite că au americanii. Bine, n-o fac din prea multă mărinimie, ci din interes. Şi ne dau acele blindate speciale despre care am tot scris eu, Cougar, cunoscute şi sub poeticul nume de MRAP, ceea ce este o veste bună. Totuşi, de ce am mai cumpărat Pirhania? Ca să zacă prin fabrica producătoare? Nu dă nimeni socoteală pentru morţii din Afganistan? Pentru că puteam închiria de mult astfel de echipamente, cum au făcut polonezii. Ţara Pulimii Sale!
Acum, ar fi loc şi de o veste şi mai bună: aceea că plecăm dracului de acolo, să nu mai cheltuim bani de pomană, în timp ce tundem salariile şi pensiile a milioane de români. Cu atât mai mult cu cât talibanii de acolo n-au nicio treabă cu noi. În schimb avem de luptat cu talibanii noştri, de la Cotroceni, din Palatul Victoria, de prin Modrogan.

2 comentarii:

pacos spunea...

Pai cum, de ce? pai comisioanele??
La inchiriat, de unde comisioane?
Am si o mica corectie (cu respect): ori tara lu' Papura voda, ori a lu' Pulimea Sa. Ca incepe sa devina cam dificil, zic.

Constantin Gheorghe spunea...

Mea culpa! Am rectificat! Deşi tot un fel de Papură Vădă e!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...