joi, 24 martie 2011

Scurgeri, ungeri...




În sfârşit, s-a restabilit alimentarea cu electricitate! După vreo trei sau patru pene scurte, deci acceptabile, asta a ţinut ceva vreme. Mai precis şapte ore. Evident, anunţul că se întrerupe lumina a apărut DUPĂ ce s-a produs deconectarea. Dacă ar fi fost invers, adică normal, NU eram noi!  Am pierdut o jumătate de zi, şi aveam un morman de scris. Asta e! De acum am să am grijă ca bateria laptopului să fie permanent la maxim, că azi şi-a dat duhul scurt!


Aşadar, ce-am pierdut, ca veşti? Păi, mai nimic, excepţie făcând viteza cu care a fost trimis la plimbare procurorul care-l ancheta pe Bercea Mondial, după ce "Adevărul" a publicat, pe fondul percheziţiilor de azi-dimineaţă, din casele clanului Mondialu, o informaţie conform căreia mircea băsescu ar fi primit 300.000 de euro de la interlop, pentru a interveni în justiţie. 


Se poartă "scurgerile". Doar suntem în România, ţara tuturor scursorilor. Doar că este prima oară când se schimbă un procuror pentru că a dat pe goarnă ceva, cel "pârât" presei fiind fratele Iubitului Conducător. Când a fost vorba de adversarii Marelui Machitor, era festival de scurgeri în presă.


Din păcate pentru ea, elena udrea nu poate să-l schimbe pe ambasadorul Marelui Licurici, cel care o descrie drept "bucăţică bună" şi amantă a Preşedintelui într-o telegramă diplomatică, dezvăluită de WikiLeaks.  Aşa că se agită şi ea pe Internet. Mai bine ne spunea cum i-a ieşit...Aici intervine o altă pană de curent, şi după ea, luptele cu modemul, care nu vrea să se mai cupleze în reţea. De mamă idioţilor de la Renel, sau cum s-or mai numi acum!


Tocmai mă pregăteam să scriu că mi se par fireşti huiduielile la adresa lui Adrian Severin, în plenul PE. De fapt, nu erau huiduieli, ci oftaturi de uşurare: ăi de fluierau erau fericiţi că au scăpat, de data asta! În rest, Severin putea să plece dracului, să nu se mai supună oprobiului public. Să nu se mai umilească.


Tristă şi fără şansă ţara în care o alianţă de partide, cotată cu prima şansă la câştigarea alegerilor din 2012, se codeşte să-şi lanseze programul politic, de frică să nu fie acoperită mediatic de scandalurile mondene, care fac acum ravagii peste tot în media.  O media aflată în criză, în care un ziar care trece de pe hârtie pe Internet  doar îşi prelungeşte agonia. "Gândul" o ia şi el pe urmele "Cotidianul". 


Sorina Matei, de la "Antena 3" o ia pe urmele colegilor ei plecaţi la B 1 Tv. Pe mine chestia asta nu mă convinge foarte tare.  Papa Oancea recrutează în continuare!


Asta probabil îi va unge la suflet pe ardeleni, ăia de pică în cur de admiraţie în faţa lui boc: "Contactat de HotNews.ro, presedintele Consiliului National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD), Csaba Asztalos, a declarat ca decizia ANAF "este una neinspirata si incita la violenta". "Ii incita pe locuitorii din Abrud la o astfel de situatie. (...) Din punctul meu de vedere, decizia detasarii la Abrud poate fi interpretata ca fiind o discriminare pe criteriu etnic".  "Poate fi calificata ca un abuz si poate fi interpretata si ca o discriminare pe criteriu etnic", a continuat presedintele CNCD, referitor la decizia ANAF de a-l detasa pe extremistul maghiar Csibi Barna in Tara Motilor.
In ceea ce priveste reactia CNCD in acest caz, Csaba Asztalos a declarat: "Eu nu ma pot substitui domnului Csibi Barna sa fac o autosesizare, iar daca va face o sesizare eu, prin ce am spus, deja m-am antepronuntat, asa ca nu o sa particip la solutionarea petitiei". 


Ocupaţi cu chestii zguduitoare, precum cele de mai sus, cui să-i mai pese de asta?  Dă-i dracului pe ăi de muncesc! Tâmpiţii! Dacă nu se au bine cu Bercea Mondial, nu sunt amanta lui băse' şi nu au vânzări anterioare, să crape!

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...