duminică, 30 octombrie 2011

Realizările economiei naţionale



Pulimea Voastră,

Remarc cu adâncă satisfacţie faptul că vă confundaţi tot mai mult cu nicolae ceauşescu. Sincer, îmi lipseau rapoartele triumfătoare despre măreţele realizări ale economiei naţionale. Abia aşteptam să aflu din gura Pulimii Voastre cum putredul Occident se duce dracului, iar bravul popor român merge din victorie în victorie. Asta face bine la nervi, credeţi-mă! Oricât v-au înjurat românii după intervenţia Voastră din seara asta, să ştiţi că eu sunt de partea Voastră. Mărturisesc: eu am simţit că mi-a crescut nivelul de trai!  Da, pentru că s-au ieftinit cartofii! E drept că eu nu mămânc cartofi, am probleme cu stomacul. Dar ce contează: creşterea se simte! Cum tai ceva de pe lista de cheltuieli, cum îmi creşte puterea de cumpărare!

Dar, vedeţi Voi, statistica e lucru' dracului. Poţi trage uşor concluzii greşite. Te bucuraşi prea devreme că scăzu inflaţia. Cifrele alea sunt din iulie şi august. Între timp ridicaşi subvenţia la căldură, euro o luă voios în sus, benzina, motorina, buleftrica, toate sunt săltăreţe.  Fusei azi în piaţă şi, ce să vezi? Fir-ar mama lui a dracului de cartof, o luă şi ăsta în sus, să-i facă în ciudă lui Isărescu!  Aşa că mai vorbim peste vreo lună, ce şi cum cu inflaţia. Eu zic că te bucuri prea devreme.

E bine şi cu propaganda, e bine şi cu aruncatu' pisicii în curtea lui Tăriceanu. Dar, Pulimea Voastră, de trei ani sunteţi şi preşedinte, şi premier, şi ce vrea muşchii Voştri. Şi ei vrură peste treizeci de miliarde de euro împrumuturi. Pe ce se duseră banii ăştia, bre? Că noi, pulimea cu "p" mic, nu-i vedem nici în şosele, nici în şcoli, nici în spitale, nu-i vedem neam! Că văz că eşti cam sfios când e vorba de subiectul ăsta.

Una peste alta, îţi dădu Franks bugetu' în plic, să nu-l mai chinuieşti pe ăla micu', de gândeşte greu, cu aşa o caznă? Ştii că gânditul nu e partea lui tare. Şi poate ne spui şi nouă din timp când e următoarea tăiere de salarii şi de pensii. Că aici ajungem, Pulimea Voastră, mai devreme sau mai târziu. Ştii cum e: austeritatea te ocoloşte, te ocoleşte, şi până la urmă tot în coaie, pardon, portofel, te loveşte. Dar înţeleg că e spre binele nostru: doar aşa ne creşte puterea de cumpărare. nicolae ceauşescu leit, Pulimea Voastră! Să trăiţi bine!

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...