vineri, 16 martie 2012

Fabrica de tocat bani



Mă uit cu gura căscată la TVR 1, şi nu-mi vine să cred! Parcă mustăria băsesciană din Pangrati avea datorii de peste 100 de milioane de iepuroi, nu? Şi ce fac băieţii? Toacă o cârcă de bani pe o paranghelie, numită "Fabrica de staruri"? Care văd că e un soi de reality show, cu indivizi închişi într-un fel de rezervaţie plină de camere de luat vederi, pentru trei luni! Am văzut un decor delirant, fototapete, jacuzzi, culori de-ţi vine să te urci pe pereţi.

Ce vrea să devină televiziunea publică? Un miciurinism între aparat de propagandă băsistă şi televiziune comercială, secţia ciudaţi? Păi, flăcăi! Ia trăiţi voi din ce câştigaţi! Nu-mi mai sondaţi portofelul! Dacă aveţi bani de risipit, treaba voastră. Dar nu risipiţi banii mei! 

Şi dacă avem de ales în materie de privatizări, nu mai bine privatizăm noi televiziunea publică, pentru că, de facto, e privată, şi lăsăm dracului în pace privatizarea HidroElectrica şi NuclearElectrica? Nu scăpăm noi de gaura asta neagră? Cele două măcar au profit, televiziunea publică doar toacă bani. Să-l văd pe ăla care se încumetă să cureţe grajdurile din Pangrati! 

Până una-alta, se mai dă un tun, pe banii mei, ai tăi, ai lor, ai noştri...   

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...