miercuri, 30 mai 2012

Ciocu' mic, jigodie!



Fix de madam Culcer dând lecţii de morală şi vituperând oportunismul politic al TVR nu aveam chef în dimineaţa asta! Ziarul pupincuriştilor de pripas, EvZ, a recuperat şi acest cadavru moral. Să fie primit! Dar cucoana asta nu are nicio contribuţie la jaful din TVR? Cine a adus trupa aia de lichele în TVR? Ea! "Lucia Hossu Longin ameninţă că jurnalistii de la EVZ, Revista 22 si Romania Liberă nu vor mai fi plătiţi pentru colaborările lor la TVR. Este vorba de jurnalişti excelenţi ca Dan Turturică, Cristian Câmpeanu, Mircea Marian, Ioana Lupea, Tia Şerbănescu, Cristian Pătrăşconiu. Mărturisesc că eu i-am invitat să colaboreze la emisiunile noastre informative şi mă bucur că am putut oferi telespectatorilor posibilitatea de a auzi şi alte voci decât cele rulate la nesfârşit la televiziunile moguleşti. Dar acest “dezmăţ" trebuia să se termine odată şi odată, nu-i aşa?"

Mă, cum pizda mă-sii nu a găsit madam general SIE, în România asta de douăzeci de milioane de oameni, alţi jurnalişti decât cei citaţi? Măcar să fi păstrat aparenţa unui echilibru, că taxa tv este plătită şi de ăia de dreapta, şi de ăia de stânga, şi de ăia care-şi bagă picioarele în ea de politică. De ce numai băsiştii să fie promovaţi? Unde e diversitatea de opinii? 

Madam! Ciocu' mic, că n-ai autoritatea morală să vorbeşti! Câtă vreme ţi-ai încasat salariul gras de la TVR, te-a durut în cur de problemele economice ale TVR. N-ai scos un cuvânt! Iar idolul tău a dat afară un manager competent, pe Nicolau, ca să pună în loc nişte pule! Şi n-ai zis nimic! Ai apludat, că ţi se făcea şi ţie loc la pomana din bani publici! Şi acu' te dai virgină? La puşcărie, madam, la puşcărie, nu la dat lecţii altora!  

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...