joi, 11 octombrie 2012

Un puseu de scârbă

Iar am un puseu de scârbă de politică. Mi se trage de la numele de pe listele cu candidaţi de la TOŢI cei care vor participa la alegeri. Să fiu ipocrit şi să spun că ăia de la USL nu-mi provoacă atâta greaţă ca ăia de la ARD ar fi imposibil. Nu sunt eu, dacă fac aşa ceva. 

Îmi bat gura de pomană, spunând unora de prin PSD, dar şi din PNL, că nu au scuze pentru starea mizerabilă a politicii româneşti, pentru că numele alea sunt semnul eşecului lor de a recruta, pregăti şi promova oameni noi în partidele lor. Singurul criteriu de a promova pe liste a rămas capacitatea de a "aduce", a se citi "cumpăra", voturi. Nu mai dau nume, că nu are rost. Le ştiţi şi voi. 

În rest, ţara asta are nevoie în continuare de o busolă, că oricum s-a pricopsit cu un grup de cârmaci, care-şi dau cu sârg în cap, încercând să pună mâna pe cavilele cârmei. Deocamdată fiecare are câte una, şi unii trag hăis, alţii cea, iar la nave va după celebra curbă numită a "pişatului boului". Hai, să fiţi sănătoşi!  

Un comentariu:

Matilda spunea...

Încercăm aceeaşi scîrbă...

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...