luni, 12 noiembrie 2012

Cum pizda mă-sii?

 
 
Justiția, cu ceea ce are ea mai bun...
 
 
Prieteni, mă doare fix în cot de gașca aia de derbedei, care derbedei s-au îmbogățit vânzând jucători de fotbal. Că se duc la pușcărie poate fi de bine, deși mă tem că la noi nu mai merge nici cu băgatul fricii în oase. Ceea ce mă face să scriu despre ei este diferența radicală între sentința primei instanțe, care i-a achitat pe toți, și sentința actuală, care i-a condamnat pe toți, fără ca între timp să fi apărut nimic nou în dosar.
 
Orice om cu bun-simț nu are cum nu se întreba: ”Cum pizda mă-sii e posibil așa ceva?” Înțeleg ca între cele două instanțe să fie mici diferența, la numărul de ani, să zicem, la încadrări, etc. Dar nu atât de radical. Ceea ce ridică mari semne de întrebare în legătură cu integritatea judecătorilor, lucru mult mai grav decât ciorăniile celor din gașcă.
 
Fufele alea două de la CSM, nea Vasilică Danileț(când o ieși din crâșmă), și el în CSM, nu au de gând să facă ceva lumină în această poveste dubioasă. Că, slavă Domnului, prietenul domnului Danileț, între timp și mare analist media,  poate da mormane de mandate de ascultare care să-i vizeze pe judecători. Dar ascultările privesc doar fapte ”politice”, ca să zic așa, în rest se acoperă perfect unii pe alții.
 
Am ajuns aici pentru că Justiția, cu instituțiile sale, a fost aservită lui băsescu și intereselor lui. Lumea Spațiul Justiției este o cloacă urât mirositoare. Și noi nu vedem decât a mia parte a mizeriei. Dar am avut MCV, care, nu-i așa, vede progrese acolo unde nu sunt, și care încurajează abaterea de la lege a slujitorilor ei, din motive la fel de politice ca și cele interne.
 
Vi se pare că se va schimba ceva? Mie, nu! Lucrurile în Justiție vor merge din rău în mai rău, pentru că și pe ea a pus mâna o gașcă. Gașcă la fel de lacomă ca și aceea a ”impresarilor”. Dar cu infinit mai mare putere. Lucru de neînchipuit într-o democrație. Numai că România a încetat a fi o democrație...

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Lumea Justiției este o cloacă urât mirositoare"

La prima lectura, am crezut ca este vorba de publicatia Lumea Justitiei(cei care au publicat poza din articol). Poate ar trebui reformulat...

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...